www.newnetgames.fora.pl
furum o wszystkich grach
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Plemiona

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newnetgames.fora.pl Strona Główna » gry MMORPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MichalPL
Administrator



Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: POLSKA
Płeć: chłopak

PostWysłany: Pon 14:20, 21 Lip 2008    Temat postu: Plemiona

[link widoczny dla zalogowanych]



Plemiona to przeglądarkowa gra online,
której akcja osadzona została w
średniowieczu. Każdy gracz posiada
małą wioskę, którą ma doprowadzić
do władzy i chwały.


Tak wygląda wpełni rozbudowana wioska


To jest mapa świata gry


To jest rycerz jednostka specjalna


PORADNIK


Pierwsze kroki

Na początku potrzebujesz przede wszystkim surowce. W tartaku produkowane jest drewno, w cegielni glina, a w hucie żelaza żelazo. Im bardziej rozbudujesz dany budynek, tym większa produkcja. W pierwszych dniach zaleca się rozbudowę produkcji.

Obok produkcji surowców powinieneś również zapobiegać ich plądrowaniu. W czasie napadu twoje surowce mogą łatwo paść łupem agresora, więc powinieneś temu jakoś zapobiec. Pomocny jest tutaj schowek. Im wyższy poziom rozbudowania schowka, tym więcej surowców możesz w nim przed obcymi wojskami schować. Powinieneś robić z tego użytek, jeżeli w twoim sąsiedztwie są silni gracze. Powinieneś również rozbudować mur. W początkowej fazie nawet kilka poziomów może przysporzyć wrogowi mnóstwa szkód.

Jeżeli podstawowa produkcja już jest rozbudowana, możesz szkolić wojska i kupców. W koszarach (wymagany jest ratusz na poziomie 3) możesz szkolić pikinierów. Wprawdzie nie są oni przeznaczeni do napadów, jednakże słabi gracze mogą za ich pomocą zdobyć surowce.

Kto chce się skupić na handlu, powinien rozbudować rynek (wzmagany jest ratusz na poziomie 3 i spichlerz na poziomie 2). Na rynku widzisz, które surowce można zamienić w wioskach sąsiadów. W ten sposób możesz się pozbyć surowców, których masz w nadmiarze. Oczywiście możesz również umieszczać własne oferty na rynku. Miej jednak na uwadze, że na rynku rozbudowanym do poziomu 1 masz tylko jednego kupca.

Powinieneś zostać członkiem jakiegoś plemienia. Razem można się lepiej bronić lub handlować. Dodatkowo możesz poznać kilka miłych osób...


Ponowne rozpoczęcie w późnej fazie gry

Jeżeli rozpoczniesz grę w późnej fazie na jakimś świecie, powinieneś zmienić strategię. Naturalnie powinieneś również rozbudować produkcję, aby szybko rozbudować wioskę. Jednakże powinieneś zabezpieczyć wioskę przed napadami. Wybuduj mur i schowek, wyszkol wojska. Powinieneś też rozsądnie powiadomić sąsiadów o twoim późnym starcie. Jeżeli się tobie uda stać się większym, sam możesz spróbować zdobywać surowce, które przyśpieszą rozwój twojej wioski.

Teraz największa różnica do normalnej rozbudowy, którą normalnie przeprowadzasz:

Nie popełnij tego błędu i nie koncentruj się tylko na wytworzeniu szlachcica. Może wydaje się to logiczne, że w końcu chcesz posiadać więcej wiosek, ale to może okazać się błędem. Mocni gracze dążą do podbicia wiosek w swoim regionie mapy, aby umocnić swoją pozycję. Jeżeli będziesz inwestować surowce tylko w budynki i ofensywę, staniesz się łatwym łupem dla tych graczy! Bowiem mają oni możliwość niewielkim kosztem odebrania tego, co sobie wybudowałeś. Niestety już po napadzie jest za późno.

Jedyna strategia, której można przeciwko temu użyć, to silna defensywa, która składa się z dużej ilości mieczy i pikinierów. Nie możesz stać się dla tych graczy atrakcyjnym, łatwym łupem. Jeżeli będą mieli w twojej wiosce duże straty, zostawią cię w spokoju. Tutaj pomaga też morale. W ten sposób osłabiają się wojska przeciwnika do 70% !

Faza bezpieczeństwa kosztuje dużo czasu, jednakże daje mnóstwo w zamian, gdyż defensywę będziesz często potrzebował. Jeżeli wyszkoliłeś dobrą obronę, minimum 1200 pikinierów i 1200 mieczy, możesz rozpocząć budowę szlachcica i wojsk ofensywnych.

Prawdopodobnie będziesz mógł rozpoznać na przykładzie wiosek sąsiedzkich, że się opłacało...



REGUŁY GRY


§1) Jedno konto na gracza

Każdy gracz może zarządzać w świecie dokładnie jednym kontem (wyjątkiem jest zastępstwo). Przekazanie hasła innym graczom jest zakazane. Przekazywanie/zamiana kont w jakikolwiek sposób jest zabronione. Zarówno dotyczy to zmiany maila i jak i podania hasła. Zabroniony jest pushing, czyli regularne wysyłanie surowców od gracza słabszego do silniejszego. W odwrotnym kierunku handel regularny jest dozwolony.
» więcej
§2) Więcej graczy z jednego połączenia internetowego

Zabronione jest przesyłanie surowców, zorganizowane napady, napady na siebie i wysyłanie pomocy między graczami z tym samym połączeniem internetowym podczas wspólnego użytku i 24 godziny po rozłączeniu. Na serwerze z podwyższoną prędkością nie wolno grać na kilku kontach z jednego komputera. Grozi za to stała blokada na daną rundę szybkich.
» więcej
§3) Zastępstwo

Jeśli gracz ma zastępstwo, oba konta objęte są ograniczeniami podanymi w §2, poza tym z obu kont nie można wysyłać pomocy do jednego gracza. Dopiero 24 godziny po zakończeniu zastępstwa te akcje są dozwolone. Zabronione jest wykorzystywanie zastępowanego konta do własnych celów, jak na przykład pushing. Surowo zabrania się wykorzystywania zastępstwa do czerpania korzyści w grze np przez zajęcie wiosek osoby zastępowanej czy celowego niszczenia konta zastępowanego. Osoba zastępująca konto za wszelkie uchybienia na koncie zastępowanym odpowiada także swoim kontem. Konto, na którym jest zastępstwo od minimum 2 miesięcy oraz na którym w ciągu 4 miesięcy właściciel konta przebywał mniej niż 2 miesiące, nie spełnia przewidzianego celu, czyli nie służy jego właścicielowi do gry, w związku z czym zostanie ono wykluczone z gry.
» więcej
§4) Komunikacja

Zabronione jest obrażanie innych graczy oraz administracji. Groźby i szantaże są dozwolone tylko w grze i mogą dotyczyć tylko gry. Groźby i szantaże dotyczące życia realnego oraz podszywanie się pod administrację prowadzą do wykluczenia z gry. Skrajnie polityczne, pornograficzne lub w inny sposób niezgodne z prawem wypowiedzi w grze są surowo zabronione.
Zakazane jest przesyłanie listów-łańcuszków lub linków do gier konkurencyjnych. Zabronione jest rownież wykorzystywanie gry w celach reklamowych.
» więcej
§5) Sprzedaż konta

Zabronione jest używanie konta w celach komercyjnych. Zatem zabronione jest sprzedawanie i kupno kont, wiosek, surowców, wojsk itp. Zabronione jest także kupowanie konta/punktów Premium w sposób inny niż za pośrednictwem zakładki Premium -> Zakup. Poza tym handel między różnymi światami jest zakazany. Bez pisemnej zgody Innogames zabronione jest porozumiewanie się z osobami trzecimi w zakresie przekazywania lub wykorzystywania, czy ujawniania zabezpieczeń kont i danych dostępu. Zakaz tyczy się w szczególności sprzedaży kont, surowców, czy uzyskiwania jakichkolwiek innych profitów przy przekazywaniu kont lub surowców innej osobie. To samo dotyczy sprzedaży danych dostępu do kont, praw do wykorzystywania kont, oraz innych prób złamania tych przepisów. Naruszenie tych lub innych praw, w szczególności praw autorskich, będzie wiązało się ze zgłoszeniem takiego faktu odpowiednim organom i złożeniem oskarżenia w stosownym urzędzie, oraz do wykluczenia z gry!
» więcej
§6) Awarie i błędy w programie

InnoGames dokłada wszelkich starań aby zapewnić ciągłą dostępność wszystkich usług. Jednak w przypadkach niezależnych od InnoGames, niektóre usługi mogą być nie zawsze dostępne. W związku z tym żaden użytkownik nie może żądać dostępności usług. Dostawca usługi nie jest w żadnym stopniu odpowiedzialny za awarie serwera, wady oprogramowania, oraz włamania wynikające ze strony użytkownika. Występowanie wszelkich niedogodności dla użytkownika wynikających z awarii serwera, wad oprogramowania, włamania wynikających ze strony użytkownika nie upoważnia użytkownika do żądania przywrócenia jego/jej stanu konta przed zaistnieniem tej sytuacji. Każdy gracz jest zobowiązany do niezwłocznego zgłaszania błędów do Supportu. Wykorzystywanie błędów jest karane.

» więcej
§7) Boty

Gra może być rozgrywana tylko ze znanych Browserów. Boty, rozszerzenia browserowe lub inne programy automatyzujące przebieg gry są niedozwolone.
W pasku skrótów można umieścić polecenia skryptów java. Skrypty te mogą obsługiwać formularze (np. w koszarach wojska, które mają zostać zrekrutowane) i wykonywać maksymalnie jedną akcję w grze na jedno kliknięcie (np. rekrutacja wojsk). Skrypty Greasemonkey należy przedstawić na forum w dziale "Propozycje" lub zgłosić do supportu, w przeciwnym wypadku są nielegalne i zabronione. Zabronione są skrypty, które dają zalety konta premium.

» więcej
§Cool Usunięcie konta

Konto może zostać z różnych powodów zablokowane lub usunięte. Usunięcie może nastąpić automatycznie, jeżeli nie logowało się dłużej niż czternaście dni. Konto może zostać zablokowane w przypadku stwierdzenia nieprzestrzegania niniejszego regulaminu. Kara nakładana jest zgodnie z Tabelą kar. Gracz ma prawo do sprzeciwu. Sprzeciw należy nadesłać do ośmiu dni po blokadzie konta. Administracja zastrzega sobie prawo do nie wzięcia pod uwagę sprzeciwu nadesłanego po tej dacie. W razie braku sprzeciwu, konto zostaje skasowane. Jeśli blokada jest karą za posiadanie więcej niż jednego konta w świecie należy przesłać sprzeciw tylko z jednego konta. Jeśli konto zostanie zablokowane za złamanie regulaminu, konto premium nie jest zwracane ani przedłużane. Również jego koszty nie są zwracane.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MichalPL dnia Pią 11:15, 25 Lip 2008, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.newnetgames.fora.pl Strona Główna » gry MMORPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin